در یک حادثه دلخراش، انگشتان دست کارگر جوان به طرز دلخراشی در میان چرخ گوشت صنعتی له شد.

چرخ گوشت دست کارگر جوان را در آشپزخانه بیمارستانی در تهران بلعید

سلامت نیوز:    در یک حادثه دلخراش، انگشتان دست کارگر جوان به طرز دلخراشی در میان چرخ گوشت صنعتی له شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، در پی گیر کردن انگشتان کارگر ۳۲ ساله در چرخ گوشت صنعتی در آشپزخانه یک بیمارستان، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۴:۰۲ دیروز، آتش نشانان ایستگاه ۶۵ و گروه امداد و نجات ۵ را به محل حادثه اعزام کرد.


غلامرضا قاسم پور افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش نشانی تهران در این باره اظهار داشت: در پی اعلام این حادثه، آتش نشانان به سرعت خود را به آشپرخانه بیمارستان رساندند که مشاهده شد کارگر جوانی در هنگام کار با چرخ گوشت صنعتی بر اثر رعایت نکردن اصول ایمنی دچار حادثه شده و دست راست وی درون آن گیر کرده بود.


وی افزود: در این عملیات آتش نشانان، بلافاصله با استفاده از تجهیزات ویژه نجات به صورت کاملا ایمن با برش قسمت هایی از دستگاه، گلویی چرخ گوشت را از بدنه اصلی دستگاه جدا کرده و برای انجام اقدامات بعدی به اتاق عمل بیمارستان انتقال دادند.
قاسم پور خاطرنشان کرد: نجاتگران آتش نشانی در اتاق عمل بیمارستان، تحت نظارت پزشکان متخصص، در عملیاتی حساس که حدود یک ساعت بطول انجامید، دست این پسر جوان را از میان چرخ دنده ها آزاد کرده و وی را برای مداوا تحویل عوامل پزشکی بیمارستان دادند.
گفتنی است؛ متاسفانه در این حادثه سه انگشت دست راست این کارگر دچار آسیب دیدگی شدید شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha